Adolescenţi Creştini

Timișoara sosim!!! (am sosit)

Posted on: august 17, 2009

Nu s-a mai scris nimic de mult pe blog, și m-am gândit să încep să vă povestesc în fiecare zi pe scurt cum stau lucrurile pe aici.

După ce pe tren am mers împreună cu niște tineri puțin băuți, cu care am vorbit câteva ore despre Dumnezeu, despre credință, despre Isus, despre Biblie, am ajuns într-un final la Timișoara (ora 7:20).

Am găsit destul de rapid biserica (20 de minute), ne-am lăsat bagajele și am fost prin oraș, să luăm pulsul orașului.

După multe plimbări, multe magazine vizitate, ne-am înscris (organizarea a fost puțin mai urâtă de cât cea de anul trecut), și am așteptam degeaba după un taxi aproximativ 15 min, pentru ca într-un final să mergem pe jos 300 de metrii până la o stație de taxiuri.

Partea puțin mai urâtă este că suntem cazați câte 5 în cameră, asta înseamnă că doi dintre noi sunt nevoiți să stea în cameră cu 3 necunoscuți.

Scuzați dacă vi se pare că este o poveste, am încercat să nu pară chiar așa.

Revin mâine cu detalii.

6 răspunsuri to "Timișoara sosim!!! (am sosit)"

Astept ..continuarea..am ascultat si eu live ..ce e pe acolo..nu prea mi-a placut..sincer:)mai bn e acasa:p

corect oacai’…mai bine e acasa…:D;)))

poate a fost bine si acolo…
asa ca nu mai comentez:D

nu emy …tot acasa a fost mai bine sincer:)daca mergeam cred ca regretam ..:D

ok oaky..daca tu zici

Nicaeri nu-i ca acasa…pierdeam ceva important ..daca.mergeam la timisoara :>o saptamana shok:))

Lasă un comentariu

Versetul zilei

Iacov 4:8 Apropiaţi-vă de Dumnezeu, şi El Se va apropia de voi. Curăţiţi-vă mâinile, păcătoşilor; curăţiţi-vă inima, oameni cu inima împărţită!

Cine ce zice